FAQ


1. Bagaimanakah cara untuk saya mendaftar sebagai agen topup easyreload?

Pergi ke bahagian PENDAFTARAN DI SINI untuk mendaftar sebagai agen topup easyreload.KLIK SINI

2. Bagaimana cara pengiraan profit dilakukan dan bagaimana agen akan mendapat profit tersebut?

Sila klik pada link ini untuk melihat pengiraan profit. Lihat Pengiraan Profit

3.  Bagaimana cara saya untuk menjadi seoarang agen dan memulakan perniagaan topup easyreload?

Sila pilih pakej pendaftaran anda DI SINI dan mendaftar DI SINI

4. Saya telah menyertai topup easyreload ni. Tetapi saya terlupa No ID saya. Bagaimanakah cara saya boleh mendapatkan semula no ID saya?

Dapatkan semula no ID anda dengan menaip ” BAKI ” dan hantar ke no server.

5. Adakah saya boleh upgrade keahlian lama saya dan berapakah harga untuk upgrade?

Boleh. bagi ahli yang sudah mendaftar di Mytopup2u, anda boleh upgrade keahlian anda sama ada menjadi Master Agen @ Master Dealer. Sila lihat senarai harga untuk upgrade di bawah:
AGEN RETAIL
Upgrade Ke Agen Biasa = RM25
Upgrade Ke Master Agen = RM55
Upgrade Ke Master Dealer = RM175

AHLI BIASA
Upgrade Ke Master Agen = RM30
Upgrade Ke Master Dealer = RM150

MASTER AGEN
Upgrade Ke Master Dealer = RM120

Cara untuk upgrade adalah, sila buat pembayaran untuk upgrade mengikut harga ke dalam akaun seperti di bahagian pendaftaran atau klik di Sini. selepas itu, sila hantar sms upgrade seperti di bawah:
TAIP:
UPGRADE.NAMA.NO ID.NO HP.PAKEJ LAMA.to PAKEJ BARU.BANK,JUMLAH,TARIKH,MASA.1234
CONTOH:
UPGRADE.KAMAL.n900100.0132345678.AGEN BIASA/ MASTER AGEN.to MASTER AGEN / MASTER DEALER.MBB/BIMB,RM130/RM30/120,12/12/2009,12:45PM.1234

Hantar ke 017-3238766

6. Kenapa saya tambah modal tetapi tidak mendapat sebarang maklum balas dan tidak mendapat modal tersebut.

Sila ikut format tambah modal dengan betul seperti di bahagian tambah modal. Jika betul sila hubungi no careline iaitu 014 – 8307732 / 014 – 5001261.

7. Kenapa apabila saya menjual topup easyreload, saya sudah mendapat SMS mengatakan transaksi sudah berjaya tetapi pelanggan tidak mendapat topup tersebut?

Jika anda mengalami masalah sedemikian, anda perlu berhubung dengan Careline di talian ( 014 – 8307732 ).

8. Adakah saya perlu menggunakan No. HP yang didaftarkan sahaja untuk melakukan jualan dan tambah modal?

Ya. Anda perlu menggunakan no yang anda daftarkan sebagai agen topup easyreload sahaja untuk menjual topup easyreload dan menambah modal.

9. Apakah perbezaan setiap pakej di EZYS TOPUP?

Sila lihat bahagian Pakej Pendaftaran.

10. Adakah saya akan dibekalkan dengan website apabila mendaftar sebagai agen untuk tujuan promosi?

Tidak.